כיצד לקבל את Windows 11 עבור המחשב התואם שלך (2024)

כיצד לקבל את Windows 11 עבור המחשב התואם שלך (1)

אינטואיטיבי. קלי-קלות. מהר יותר מאי פעם. להפוך את היומיום לקל יותר עם Windows 11 במחשב חדש.

כיצד לקבל את Windows 11 עבור המחשב התואם שלך (2)

מצא את ההתאמה הנכונה

בדוק מבחר מחשבים אישיים חדשים, או קבל עזרה בבחירת המחשב הטוב ביותר עבור הצרכים הייחודיים שלך.

עזרו לי לבחור

כיצד לקבל את Windows 11 עבור המחשב התואם שלך (3)

מעוניין במחשב Windows 11 משלך בהתאמה אישית?

אם אתה משדרג PC בהתאמה אישית או מרכיב מחשב חדש, יתכן ותזדקק לרכוש רישיון להפעלת.Windows 112

קבל את הרשיון שלך

כיצד לקבל את Windows 11 עבור המחשב התואם שלך (4)

מוכן לשדרג ל-Windows 11 במחשב?

היכנס למחשב Windows 10 שלך ובדק האם הוא מתאים ל-Windows הטוב ביותר עד היום בשלושה שלבים פשוטים. 1

השתמש במקשי החצים כדי לנווט בין הצירים וב-tab כדי להתמקד על תוכן בתוך מקטע הציר.

  • מוכן לשדרג
  • דרישות המערכת
כיצד לקבל את Windows 11 עבור המחשב התואם שלך (5)

1.

הגדרות

בחר בלחצן התחל ולאחר מכן לחץ על הגדרות.

כיצד לקבל את Windows 11 עבור המחשב התואם שלך (6)

2.

אבטחה ועדכונים

לחץ על עדכונים ואבטחה.

כיצד לקבל את Windows 11 עבור המחשב התואם שלך (7)

3.

Windows Update

בחר 'בדוק אם קיימים עדכונים' כדי לבדוק אם מחשב ה-PC שלך יכול להריץ Windows11, או אם השדרוג מוכן עבור המחשב שלך.1

דרישות מערכת מינימליות

קרא כאן מידע נוסף לגבי דרישות מערכת ומידע לגבי כיצד מחשבי PC מסוימים עשויים להיות מסוגלים לעדכן או לשנות הגדרות כדי לעמוד בדרישות.

רשימה של כל דרישות המערכת המינימליות עבור Windows 11
מעבד: 1 ג'יגה-הרץ (|GHz) או מהר יותר עם 2 ליבות או יותר במעבד 64 סיביות תואם או מערכת על שבב (SoC)
זיכרון: 4 GB RAM.
אחסון: התקן אחסון של ‎64 GB או יותר.
קושחת מערכת: UEFI, יכולת אתחול מאובטח. קרא כאן לקבלת מידע על האופן שבו המחשב שלך עשוי לעמוד בדרישה זו.
רשימה של כל דרישות המערכת המינימליות עבור Windows 11
TPM‏: Trusted Platform Module (TPM)‎ גירסה 2.0. קרא כאן קבלת הוראות כיצד לאפשר למחשב ה-PC שלך לעמוד בדרישה זו.
כרטיס מסך: תאימות ל-DirectX 12 ואילך, עם מנהל התקן WDDM 2.0.
רזולוציית תצוגה: צג באבחנה גבוהה (‎720p) עם מידה אלכסונית גדולה מ-9 אינץ', 8 סיביות לכל ערוץ צבע.
חיבור אינטרנט: חשבון Microsoft וקישוריות לאינטרנט דורשים הגדרה עבור Windows 11 Home ועבור Windows 11 Pro לשימוש אישי.

כדי לשדרג, המכשיר שלך צריך לעבוד עם Windows10, גירסה 2004 ואילך. עדכונים ללא תשלום זמינים באמצעות Windows Update ב'הגדרות'>'עדכון ואבטחה'.

תכונות מסוימות דורשות חומרה ספציפית.2 דרישות המערכת להפעלת אפליקציות מסוימות יחרגו ממפרט המכשיר המינימלי של Windows 11. בדוק את מידע תאימות ההתקן שספציפי לאפליקציות שברצונך להתקין. האחסון הפנוי בהתקן שלך ישתנה בהתאם לאפליקציות המותקנות ולעדכונים. הביצועים משתפרים במחשבי PC מתקדמים יותר, בעלי יכולות גבוהות יותר. עם הזמן עשויות לחול דרישות נוספות, גם לצורך עדכונים.‬

שאלות נפוצות

|

מערכת Windows 11 מצוידת בכל העוצמה והאבטחה של Windows 10 עם מראה רענן שעוצב מחדש. היא גם מגיעה עם כלים, צלילים ואפליקציות חדשות. הושקעה מחשבה בכל פרט. והכל מתחבר כדי לספק לך חוויה מרעננת במחשב שלך. חלק מתכונות Windows10 אינן זמינות ב-Windows11‏, עיין ב-מפרט Windows11.

אם האביזרים שלך עבדו עם Windows10 ועומדים בדרישות של Windows11, אז הם אמורים לעבוד גם עם Windows11. כדי להיות בטוח, בדוק עם יצרן האביזרים.

את דרישות המינימום לחומרה ניתן לראות כאן.

'Windows Update' יספק אינדיקציה אם המחשב מתאים או לא. תוכל לבדוק זאת על ידי מעבר ל-'הגדרות'>Windows Update.

כן! מערכת Windows10 ממשיכה להיות גירסה מצוינת של Windows. אנו מתחייבים להמשיך לתמוך ב-Windows10 עד 14 באוקטובר, 2025.

תקבל מ-Windows Update הנחיה אם ומתי המחשב שלך יהיה זכאי, או שתוכל לבדוק על ידי מעבר אל 'הגדרות' > Windows Update.

זה בחינם. אולם ניתן יהיה לשדרג רק מחשבי PC עם Windows10 שמותקנת בהם הגרסה העדכנית ביותר של Windows10 ועומדים במפרט המינימום של החומרה. תוכל לבדוק אם המערכת שברשותך מצוידת בעדכונים האחרונים של Windows10 דרך 'הגדרות' > Windows Update. שים לב כי באזורים בהם השימוש באינטרנט הוא בתשלום, יתכן ויחולו עלויות ספק אינטרנט.

עדכון עשוי להסתכם בתיקוני באגים ואבטחה ותכונות חדשות במסגרת גירסה נתונה של Windows. אלו בדרך כלל מופצים במהלך השנה כולה. שדרוג זה למעשה החלפת גרסאות — למשל מעבר מ-Windows10 ל-Windows11, או מעבר בין מהדורות, למשל מ-Windows Home ל-Windows Pro.

להצעת השדרוג בחינם אין תאריך סיום ספציפי עבור מערכות זכאיות. עם זאת, Microsoft שומרת לעצמה את הזכות לסיים את התמיכה בהצעה בחינם בשלב כלשהו.

כן. אינך חייב לשדרג ל-Windows11. אנו נמשיך לתמוך ב-Windows10 עד 14 באוקטובר, 2025.

לא. ל-Windows11 ול-Windows10 נדרש בערך אותו מקום בדיסק. עם זאת, כן נדרש שטח נוסף במהלך תהליך השדרוג. Windows תפנה שטח נוסף זה בכונן כ-10 ימים לאחר סיום השדרוג.

Windows11 זו הגרסה החדשה ביותר של Windows. עם זאת, אנו נמשיך לתמוך ב-Windows10 עד 14 באוקטובר, 2025.

כברירת מחדל, כל הקבצים והנתונים שלך יעברו. עם זאת, אנו ממליצים לגבות את הקבצים לפני ההתקנה. מידע נוסף לגבי גיבוי תיקיית מחשב OneDrive.

כן. לאחר התקנת השדרוג ל-Windows11, קיימת תקופה של 10 ימים במהלכה אפשר לחזור ל-Windows10 תוך שמירת הקבצים והנתונים שהבאת עימך. כדי לחזור ל-Windows 10, בחר התחל> הגדרות> מערכת> שחזור> חזור. לאחר תקופה זו של 10 ימים, תצטרך לגבות את הנתונים ולבצע "התקנה נקייה" כדי לחזור ל-Windows10.

ההורדה וההתקנה של Windows11 תדרוש ככל הנראה יותר זמן מאשר עדכון תכונות טיפוסי של Windows10. תוכל להמשיך להשתמש במחשב בעת ההורדה של Windows11 וניתנת לך גם אפשרות לתזמן את ההתקנה לשעה ספציפית שבה אינך מתכנן להשתמש במחשב. ברגע שההורדה הסתיימה ואתה מוכן להתקנה, תקבל הנחיות בנוגע לתהליך ההתקנה, עם סדרה של מסכים והנחיות. תצטרך להפעיל מחדש את המחשב לפחות פעם אחת. כברירת מחדל, כל הקבצים והנתונים שלך יעברו. עם זאת, אנו ממליצים לגבות את הקבצים לפני ההתקנה. מידע נוסף לגבי גיבוי תיקיית מחשב OneDrive. שים לב כי באזורים בהם השימוש באינטרנט הוא בתשלום, יתכן ויחולו עלויות ספק אינטרנט. אם הארגון בו אתה עובד מנהל את המחשב שלך, צור קשר עם מחלקת ה-IT בנוגע לקבלת Windows 11.

אם המחשב שלך עומד במפרט המינימום של החומרה, אזי ניתן לשדרג את מהדורת Windows10 Home במצב S למהדורת Windows11 Home במצב S. אם המחשב ה-PC שלך עם Windows10 עובד עם מהדורת Pro במצב S, תצטרך לצאת ממצב S כדי לשדרג ל-Windows11 Pro. מהדורת Windows 11 Pro אינה זמינה במצב S‏.

'Windows Update' יספק אינדיקציה אם המחשב מתאים או לא. תוכל לבדוק זאת על ידי מעבר ל-'הגדרות'>Windows Update. מחשבים רבים בני פחות מחמש שנים יוכלו לשדרג ל-Windows11. עליהם לעבוד עם הגירסה העדכנית ביותר של Windows10 ולעמוד בדרישות החומרה המינימליות.

מידע נוסף על Windows11 עבור העסק שלך.

השדרוג, שמוצע בחינם, הוא לאותה מהדורה שקיימת במכשיר Windows10 שלך. אם מותקנת אצלך מהדורת Windows10 Home, מערכת ההפעלה תשודרג למהדורת Windows11 Home.

על המכשירים שזכאים לשדרג ל-Windows11 לא חלות מגבלות גיאוגרפיות מיוחדות והם זמינים למכירה בכל השווקים שבהם נמכרת מערכת ההפעלה Windows.

קיימות מספר דרכים לזהות אם מכשיר זכאי לשדרוג ל-Windows11. פיתחנו מערכת שתכלול סמנים עבור: קופסאות מכשירים, אריזות, תוויות מידע מודפסות, עלונים בתוך הקופסה, קטלוגים מודפסים, שלטים בחנויות, דפי אינטרנט של מוצרים, באנרים באינטרנט, חוויות הדגמה אצל הקמעונאים ומודעות דפוס ודיגיטליות. תוכל גם לבדוק ולברר אם המוצר עומד בדרישות החומרה המינימליות.

מערכת Windows11 מציעה ביצועים משופרים, אבטחה מקיפה ועיצוב חדש. תכונות חדשות, כגון פריסות מוצמדות, רכיבים גרפיים וצ'אט מעניקים לך יכולת למצוא את מה שדרוש לך ולהתחבר במהירות עם מי שצריך. למידע נוסף על תכונות Windows11 קלות לשימוש, לחץ כאן.

בדוק ב'הגדרות' > Windows Update כדי לראות אם המחשב שלך עונה על דרישות המערכת המינימליות ולאשר שהשדרוג מוכן למחשב שברשותך. כאשר השדרוג מוכן, אנו ממליצים להפעיל מיד את השדרוג החינמי ל-Windows11. כך תוכל לחוות את היתרונות של Windows11.

Microsoft365 ו-Windows11 ממוטבים לעבוד יחד ולהעניק את חווית הלקוח הטובה ביותר. למידע נוסף עיין בעמוד Microsoft 365.

האפליקציה 'בדיקת בריאות מחשב' מותקנת במחשב ומסייעת להבין טוב יותר את תקינות המחשב. היא גם תסייע לך לדעת אם המחשב שברשותך עומד בדרישות המערכת המינימליות לשדרוג ל-Windows11. ואם המחשב שברשותך אינו כשיר לשדרוג, היא תראה את הסיבה. עיין במאמר זה למידע נוסף על אופן הפעלת PC Health Check.

  • הדמיית מסכים. זמינות התכונות והאפליקציות עשויה להשתנות לפי אזור.
  • 1 שדרוג Windows11 זמין למחשבי PC זכאים אשר עונים על מפרט ההתקן המינימלי. תזמון השדרוג עשוי להשתנות לפי מכשיר. ייתכן שיחול חיוב בגין שירות אינטרנט. זמינות התכונות והאפליקציות עשויה להשתנות לפי אזור. תכונות מסוימות דורשות חומרה ספציפית (ראה מפרטי Windows 11)
  • 2 תכונות מסוימות דורשות חומרה ספציפית (ראה מפרטי Windows 11)
כיצד לקבל את Windows 11 עבור המחשב התואם שלך (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Prof. Nancy Dach

Last Updated:

Views: 6459

Rating: 4.7 / 5 (57 voted)

Reviews: 88% of readers found this page helpful

Author information

Name: Prof. Nancy Dach

Birthday: 1993-08-23

Address: 569 Waelchi Ports, South Blainebury, LA 11589

Phone: +9958996486049

Job: Sales Manager

Hobby: Web surfing, Scuba diving, Mountaineering, Writing, Sailing, Dance, Blacksmithing

Introduction: My name is Prof. Nancy Dach, I am a lively, joyous, courageous, lovely, tender, charming, open person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.